🎧 Lyssna helt gratis i 60 dagar hos BookBeat – starta din provperiod idag!
Sök

Gratis ljudbok 🎉

Äntligen semester (lättläst) ljudbok

Lyssna på Äntligen semester (lättläst) av Ann Charlotte Ekensten gratis under provperioden hos våra ljudbokstjänster.

Äntligen semester (lättläst) – ljudbok av Ann Charlotte Ekensten
Uppläsare
Martin Jonols
Speltid
0h 3min

Lyssna på Äntligen semester (lättläst) gratis

#1 val 🏆
BookBeat60 dagar gratis

Testvinnare – bäst app och pris

Lyssna gratis nu

Det finns många ljudbokstjänster i Sverige – om du inte har testat någon av dem kan du använda erbjudandena nedan helt gratis!

Bokus Play45 dagar gratisLyssna nu
Nextory45 dagar gratisLyssna nu
Storytel45 dagar gratisLyssna nu

Annonssamarbete: länkarna ovan går till våra samarbetspartners. Startar du en prenumeration kan vi få provision – utan extra kostnad för dig.Ofta hittar du dessutom bättre erbjudanden här än direkt hos tjänsterna!

Bokbeskrivning: Äntligen semester (lättläst)

Äntligen har den kommit, dagen då semestern börjar. Som Olle har längtat! Han ska åka med sin bror Linus till Gotland och bo på hotell. Först ska de åka bil och sedan båt. Det ska bli härligt att ge sig ut på resa. Mest av allt längtar Olle efter att få titta på fåglar med sin kikare. På Gotland finns det massor av fåglar. Tänk om de får se en örn! Äntligen semester! har bara ett par rader text per sida och är rikligt illustrerad med Mikaela Nordlunds somriga bilder. Ann-Charlotte Ekensten är en erfaren och uppskattad lättlästförfattare. Hon brinner för att alla ska få uppleva läsglädje, oavsett förutsättningar. Vid sidan av författarskapet arbetar hon som skrivpedagog och föreläsare. Lättlästnivå: 1 (1 är lättast och 6 svårast)

Så lyssnar du på Äntligen semester (lättläst) utan kostnad

Att lyssna på ljudböcker är enklare än någonsin. Med en gratis provperiod hos en ljudbokstjänst kan du starta Äntligen semester (lättläst) direkt i mobilen – utan kostnad så länge provperioden varar. Du kan lyssna var du vill: på promenaden, i bilen eller innan du somnar.

Hur kan ljudboken Äntligen semester (lättläst) erbjudas gratis?

Gratis provperiod

Ljudbokstjänsterna erbjuder nya lyssnare en gratis provperiod. Under den lyssnar du på Äntligen semester (lättläst) utan att betala.

Teknologin

Böckerna streamas i apparna, precis som musik. Du behöver bara en telefon eller surfplatta för att komma igång.

Tjänsterna

Tjänsterna vill att du ska prova och fastna. Därför bjuder de på de första veckorna – du väljer själv om du vill fortsätta.

Andra gratis ljudböcker inom Skönlitteratur