Gratis ljudbok 🎉
Blir du ledsen om jag dör? (lättläst) ljudbok
Lyssna på Blir du ledsen om jag dör? (lättläst) av Nicolas Lunabba gratis under provperioden hos våra ljudbokstjänster.
Del 1 av 30 i serien Lättläst Version
Lyssna på Blir du ledsen om jag dör? (lättläst) gratis
Det finns många ljudbokstjänster i Sverige – om du inte har testat någon av dem kan du använda erbjudandena nedan helt gratis!
Annonssamarbete: länkarna ovan går till våra samarbetspartners. Startar du en prenumeration kan vi få provision – utan extra kostnad för dig.Ofta hittar du dessutom bättre erbjudanden här än direkt hos tjänsterna!
Bokbeskrivning: Blir du ledsen om jag dör? (lättläst)
Nicolas arbetar med utsatta barn. Elijah, en charmig men bråkig kille, har tytt sig till honom. Trots att Nicolas tvekar, låter han Elijah flytta in hos sig. Det kommer att förändra allt för dem båda. Blir du ledsen om jag dör? handlar om två människors möte. Om sorg, hopp och förvandling. Det är också en berättelse om dagens Sverige. Där hotet om våld och död ständigt är närvarande. Nicolas Lunabba debuterade hösten 2022 med Blir du ledsen om jag dör? Boken blev en enorm kritiker- och läsarsuccé. Lunabba är mångfaldigt prisad för sitt arbete med barn och unga. Han är verksamhetsansvarig på organisationen Helamalmö. Lättlästa böcker från Vilja är ofta något kortare, har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för en vuxen läsare. Viljas böcker är indelade i sex nivåer, XS-XXL. Blir du ledsen om jag dör? ligger på nivå XL.
Så lyssnar du på Blir du ledsen om jag dör? (lättläst) utan kostnad
Att lyssna på ljudböcker är enklare än någonsin. Med en gratis provperiod hos en ljudbokstjänst kan du starta Blir du ledsen om jag dör? (lättläst) direkt i mobilen – utan kostnad så länge provperioden varar. Du kan lyssna var du vill: på promenaden, i bilen eller innan du somnar.
Hur kan ljudboken Blir du ledsen om jag dör? (lättläst) erbjudas gratis?
Gratis provperiod
Ljudbokstjänsterna erbjuder nya lyssnare en gratis provperiod. Under den lyssnar du på Blir du ledsen om jag dör? (lättläst) utan att betala.
Teknologin
Böckerna streamas i apparna, precis som musik. Du behöver bara en telefon eller surfplatta för att komma igång.
Tjänsterna
Tjänsterna vill att du ska prova och fastna. Därför bjuder de på de första veckorna – du väljer själv om du vill fortsätta.



